Monday, June 20, 2011

GuPpi sPeCies siRip beWarNa
















Ya Allah... Lawo weh ikan guppi... mcm2 corak kat ekor belakang dia... Aku baru sahaja pulang dari melawat kedai-kedai ikan di daerah Kuala Terengganu. Actually, aku sedang mencari species ikan guppi yang mempunyai warna di siripnya... LAStly!!! aku jumpa jgk... species tu mmg susah kot nak jumpa... Semua ikan guppi ade colour di ekornya, tp x semua mereka itu mempunyai warna di siripnya... Wehhhh, lawo weh ikan hok aku beli td ni... dekat setengah jam kot aku memerhati dan mencari species sirip bewarna tu... tu pun jumpa 3 ekor jer dlm ratusan/ribuan ikan guppi laen.

2 comments:

Anonymous said...

weh...mu cuti ke? sapa bila? siap bule bela2 ikan doh pulok

iBnUaDaM said...

hahaha... baru masuk hari ke-5..hahaha.. ikan tuh, hok bela lama dh..akhir tahun lph gi. ye biok jadi byk pulok.alhmdllah...weh best la, aku suka ngat tgk ikan... ak cti skjap je... 9 july balik NZ smula